Dorpsquizz Vorden opnieuw uitgesteld

Het geduld van de Vordensde Dorpsquizz deelnemers wordt opnieuw op de proef gesteld. De primeur van Dorpsquizz Vorden laat namelijk nog even op zich wachten. Oorspronkelijk was de quizz gepland tijdens de Oranjeavond op 18 april jl., maar de door het RIVM in het voorjaar aangegeven richtlijnen om het Coronavirus eronder te krijgen, was het niet mogelijk deze gezellige avond in april door te laten gaan. De Oranjevereniging heeft hier uiteraard alle begrip voor.

Op dat moment heeft de Oranjevereniging besloten de Dorpsquizz Vorden te verplaatsen naar 13 september a.s., onder voorbehoud van de ontwikkeling rondom het virus.

Zoals vorige week door premier Rutte tijdens de persconferentie bekend is gemaakt, zijn de COVID-19 maatregelen weer aangescherpt, hierdoor ziet de Oranjevereniging Vorden zich weer genoodzaakt de gezellige avond voor ons dorp door te schuiven naar de Oranjeavond van 2021.

Het bestuur van de Oranjevereniging is van mening dat het een avond moet worden van ouderwets genieten zonder beperking in de bewegingsvrijheid. Laten we samen hopen dat in het voorjaar wel mogelijk is. We gaan het zien.

Samen doen we er alles aan om het Coronavirus te bestrijden.
Het bestuur van de Oranjevereniging Vorden’