Uitslag prijsvraag Oranjevereniging Vorden Meimarkt

Op 25 mei heeft de Oranjevereniging deelgenomen aan de Meimarkt bij de Kringloop De Werf, de ideële kringloopwinkel, georganiseerd door stichting De Veilingcommissie.

Tijdens de Meimarkt heeft de Oranjevereniging uit handen van voorzitter van Stichting Veilingcommissie, Hans Moor, een cheque mogen ontvangen à € 250,00 euro en een tegoedbon voor een laptop ten behoeve van de administratie van de Oranjevereniging. De Oranjevereniging is hiervoor zeer dankbaar.
Omdat het aspergeseizoen is deelde de Oranjevereniging zelfgemaakte aspergesoep uit onder de aanwezigen en bij het aangaan van een lidmaatschap een bundeltje vers gestoken asperges van het land. Er was ook een prijsvraag. Hoeveel tennisballen in de Koninklijk oranje kuip zaten. Aan deze prijsvraag is door velen meegedaan, maar mevrouw A. Nijenhuis uit Wichmond zat het dichtste bij het juiste aantal van 144, zij gokte dat er 145 tennisballen in de kuip zaten.
Mevrouw Nijenhuis wint hiermee een door de Oranjevereniging Vorden aangeboden Oranjehappen op Koningsdag 2020 tijdens het buffet bij Hotel Bakker ter waarde van € 15,00. De Oranjevereniging Vorden feliciteert mevrouw Nijenhuis van harte met naar prijs en bedankt de overige Meimarktbezoekers voor de deelname aan deze prijsvraag.
U kunt meer informatie over de Oranjevereniging vinden op de website oranjeverenigingvorden.nl en op onze facebook pagina.