Programma 2019

Koningsdag 2019 nadert met rasse schreden. Hoogste tijd dus om ons programma voor deze feestelijke dag bekend te maken.

Op 20 april 2019 trappen we Koningsdag af met onze traditionele Oranjeavond. Deze avond is voor alle leden gratis te bezoeken. Deze avond zal er een mooie film uit lang vervlogen tijden vertoond worden.

Vervolgens gaan we op vrijdag 26 april 2019 verder met een Vrijmarkt en is de kermis die avond geopend. Op Koningsdag bieden we een veelheid aan traditionele, maar ook traditionele activiteiten. Zo wordt er natuurlijk vogelgeschoten en ring gestoken. Maar ook zal er weer een Pannatoernooi worden georganiseerd. Nieuw zijn de stormbaan, de Jeugdactiviteit kruip & sluip Challenge en de Kinderactiviteit De Herberg Rond.

Al deze activiteiten worden natuurlijk vergezeld van diverse activiteiten bij de diverse Vordense horecagelegenheden. De dag is weer goed gevuld en het beloofd een gezellig dag te worden, met voor iedereen een leuke activiteit!

Veel plezier!!

klik hier voor het volledige programma.